^ДОГОРИ
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Пошук на сайті

Форма входу

Календар новин

Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

День з поліцейським та рятівником

У рамках всеукраїнської інформаційно-профілактична акції "День з поліцейським та рятівником" 22 вересня в Березнівському НВК" ЗОШ І ст - ДНЗ" відбулась зустріч із працівниками Березнівського РВ національної поліції України в Рівненській області.

Правоохоронці пояснили школярам правила безпечної поведінки на дорозі, алгоритм дій під час надзвичайних ситуацій, поспілкувались не тільки про безпеку на дорогах, а й про безпеку вдома.
Зустріч пройшла в атмосфері доброти та партнерства, подарувавши учасникам щирі емоції та щасливі дитячі посмішки.
По завершенні зустрічі деякі із учнів сказали, що мріють стати поліцейським.


Дякуємо за співпрацю!

 Більше фото можна переглянути за посиланням  День з поліцейським і рятівником

Кібербулінг

Поради для дитини


1. Не поспішай
Не поспішай, не виплескуй свій негатив у кібер-простір. Важливо домовитись із дитиною, щоб вона не відповідала на вразливі повідомлення до того, як порадиться з дорослими. Старшим дітям запропонуйте правило: перед тим, як писати і відправляти повідомлення, потрібно заспокоїтись, притишити роздратування, злість, образу, гнів. Емоції – погані порадники, вони минають, а написане й відправлене в Інтернет продовжує нести та помножувати негатив уже без Вашої волі і контролю.


2. Будуй свою репутацію
Будуй власну онлайн-репутацію, не провокуйся ілюзією анонімності. Інтернет – це особливе середовище із своїми правилами поведінки – «нетикетом» (новоутворення від англ. net –мережа і «етикет»). Хоча кібер-простір і надає додаткові можливості відчути свободу і розкутість завдяки анонімності, дитині потрібно роз’яснити, що існують способи довідатись, хто саме відправив повідомлення, хто стоїть за певним ніком (анонімним псевдонімом). І якщо некоректні дії у віртуальному просторі призводять до реальної шкоди – від анонімності залишається лише ілюзія: все тайне стає явним. У віртуальному просторі, як і в реальному, діє золоте правило: стався і дій стосовно інших так, як хотів би, щоб ставились до тебе. Крім того, Інтернет фіксує історію, яка складається із публічних дій учасників і визначає його онлайн-репутацію – накопичений образ особистості в очах інших учасників: заплямувати її легко, виправити – важко.


3. Поважай факти
Зберігати підтвердження факту нападів. Потрібно роз’яснити дитині: якщо її неприємно вразило якесь повідомлення чи картинка на сайті (фото, відео, будь-що), правильна реакція – вимкнути екран (щоб зупинити негативний вплив) і негайно звернутись до батьків за порадою. Старші діти можуть зберегти чи видрукувати сторінку самостійно, щоб порадитись з батьками в зручний час.


Що ігнорувати


Доречно ігнорувати поодинокий негатив. Одноразові образливі повідомлення найкраще ігнорувати, часто в результаті цього кібербулінг на початковій стадії і зупиняться. Досвідчені форумчани послуговуються правилом: «найкращий спосіб боротьби з неадекватами – ігнор». Якщо ж реагувати на негативні коментарі, комунікація продовжується.
Коли ігнорувати не варто
Не дивлячись на те, що відправник Вам не відомий, якщо листи систематично містять загрози життю і здоров’ю, або порнографічні сюжети, варто поставити до відома телефонного або Інтернет-провайдера, інспектора місцевого відділку міліції із роботи з неповнолітніми (для цього й важливо копіювати повідомлення із загрозами). Якщо образлива інформація розміщена на сайті, варто зробити запит адміністратору щодо видалення цієї інформації.
Нижче наведено ще декілька порад на випадок, якщо вас залякують або переслідують у мережі:
Повідомляйте про залякування в мережі дорослим. Позначайте такі випадки для розгляду командою YouTube. Блокуйте користувачів, які залякують або переслідують.
Ніколи не відповідайте на “такі” коментарі, адже це може лише погіршити ситуацію. Хоча це й складно, спробуйте ігнорувати образи.
Зберігайте та роздруковуйте образливі повідомлення, публікації, зображення чи відео, які ви отримали чи побачили.
Занотовуйте дату та час публікації образливих повідомлень, а також будь-які дані про особу, яка їх опублікувала.
Не передавайте відео чи повідомлення, метою яких є залякування в мережі, адже ви станете співучасником.
Якщо вас постійно ображають, спробуйте змінити свій ідентифікатор користувача, псевдонім або профіль.
Насамкінець, не ігноруйте випадки залякування інших осіб у мережі. Якщо ви натрапите на такий випадок, повідомте про це та запропонуйте свою допомогу – розкажіть користувачеві про CyberMentors.
Почувайтеся безпечно в мережі, використовуючи наведені нижче поради щодо запобігання залякуванню:
Не публікуйте в мережі особисту інформацію.


Нікому не повідомляйте свої паролі.
Обдумуйте свої висловлювання, перш ніж публікувати їх у мережі.
Поважайте погляди інших користувачів. Те, що ви з кимось не погоджуєтесь, не дає вам права бути грубим або ображати інших.
Періодично шукайте відомості про себе в Google. Ви зможете побачити в мережі інформацію про себе, яка доступна іншим, а також змінити те, що вам не сподобається.
Програми, що забезпечують миттєвий обмін повідомленнями, мають можливість тимчасового відключення, можна заблокувати отримання повідомлень з певних адрес, навіть змінити телефонний номер. Пауза в спілкуванні руйнує взаємопідсилювані автоматизми кібербулінгу, особливо якщо він мотивований втечею булерів від нудьги та не супроводжується булінгом у реальному житті.


Правила для свідків


Якщо ви стали очевидцем кібербулінгу, існує три типи правильної поведінки:
1) виступити проти булера (дати йому зрозуміти, що такі його дії оцінюються вами негативно),
2) підтримати жертву (особисто чи в публічному віртуальному просторі висловити думку про те, що кібербулінг – це погано; цим Ви надаєте емоційну підтримку, так необхідну жертві),
3) повідомити дорослим про факт некоректної поведінки в кібер-просторі.

Поради для батьків


Важливо, щоб профілактичні дії з впровадження правил, або дії допомоги у випадку нападів батьки робили спокійно і впевнено, даючи дітям позитивний емоційний ресурс захищеності, підтримки. Своє хвилювання і тривогу можна обговорювати з іншими дорослими, наприклад, іншими батьками, діти яких були жертвами булінгу (програма дій школи може включати організацію таких зустрічей). Варто також поставити до відома педагогів, поінформувати про наявність проблеми, адже це дозволить їм більш уважно і цілеспрямовано відстежувати ситуації традиційного булінгу, поєднання якого із кібербулінгом є особливо небезпечним.
Опановуйте нові знання. Батьки мають регулювати користування дитини новими технологіями щоб не залишати дитину наодинці з віртуальною реальністю, батьки мають самі опановувати інтернет, навчатися користуватися планшетом або смартфоном тощо. Ви ж розповідаєте про правила дорожнього руху та правила користування побутовою технікою? Не забувайте й про правила безпеки в інтернеті.
Будьте уважними до дитини уважно вислуховуйте дитину щодо її вражень від інтернет-середовища звертайте увагу на тривожні ознаки після користування інтернетом, які можуть вказувати на те, що дитина стала жертвою (засмучена чимось, відмовляється спілкуватися тощо).
Підтримуйте довірливі взаємини з дитиною доступно розкажіть дитині про кібербулінг, поясніть свою мотивацію: ви піклуєтеся, а не намагаєтеся контролювати приватне життя наголосіть, що якщо дитині надходять образливі листи, есемески або виникають інші проблеми в інтернеті, вона може розраховувати на допомогу батьків не потрібно погрожувати покаранням за відвідування небажаних сайтів — ліпше пояснити загрозу, яку несуть ці сайти.
Здійснюйте обмежений контроль. Можна відстежувати події онлайн-життя дитини через соцмережі, спостерігати час від часу за реакціями дитини, коли вона в інтернеті. Щоб запобігти комп’ютерній залежності, регламентуйте час користування інтернетом, адже діти часто втрачають відчуття часу онлайн вагомим фактором впливу на дітей є позитивний приклад батьків: якщо вони самі просиджують години за розвагами в інтернеті, забороняючи натомість дитині, вплив їхніх виховних заходів буде суттєво низький.
Застосовуйте технічні засоби безпеки для захисту від інформаційних загроз навчіть дитину користуватися спеціальними безпечними пошуковими системами можна використовувати програми-фільтри батьківського контролю, які відкривають доступ тільки до обмеженого переліку безпечних для дітей та блокують шкідливі сайти з недитячим контентом (такі фільтри можна встановити в операційній системі або в антивірусній програмі).
Формуйте комунікативну культуру роз’ясніть дитині, яка її власна поведінка буде вважатися нормальною, а яка небезпечною чи безвідповідальною зауважте, що спілкування в інтернеті, як і в реальному житті, має бути відповідальним: воно може мати певні наслідки і для самої дитини, і для людей, з якими вона спілкується в інтернеті не варто створювати вигадані образи, негативно реагувати на кожне повідомлення провокативного характеру.

Майстер клас "Великодні писанки"

Виготовлення писанок – одна з найдавніших традицій українського народу. До того ж, вважається, що старовинні традиції писанкарства найкраще збереглися саме в Україні!
Раніше писанки слугували своєрідним «зверненням» до сил природи. Наприклад, прохання про гарний врожай або побажання здоров`я для родини були закодовані у малюнках, які наносились на писанці.


Адже це не просто малюнки – це набагато більше. Кожен візерунок, символ, орнамент має своє значення. Поєднання кольорів на писанці також несе певний зміст.
Традиційно писанки асоціюються зі святом Великодня. Втім, раніше писанки робили, починаючи з Різдва – і аж до свята Трійці. До того ж, для кожного свята були характерні особливі поєднання символів та кольорів.


В нашому закладі для здобувачів освіти 4-В класу Стахнюк Оксана Ігорівна провела майстер клас "Великодні писанки". Цікавий досвід не тільки для дітей, а для дорослих.

Детальніше за посиланням.

МК Великодні писанки

Завершився обласний конкурс читців-декламаторів та інсценізацій до 150-річчя від дня народження Лесі Українки

Завершився обласний конкурс читців-декламаторів та інсценізацій до 150-річчя від дня народження Лесі Українки. 

Понад 400 відеовиступів учнів закладів загальної середньої освіти Рівненщини було подано на конкурс.

Після тривалих дискусій членів журі – представників товариства «Просвіта», Національної спілки письменників України, акторів театру, викладачів кафедри театральної режисури РДГУ, учителів-україністів, науковців, визнано переможців та відзначило низку виконавців спеціальними дипломами.


Вітаємо Чепурко Анастасію, ученицю 3-В класу. Та з нетерпінням чекаємо диплом для нагородження!

Чепурко Анастасія читає вірш Лесі Українки

Нагородження Чепурко Анастасію спеціальною відзнакою

Нагородження Чепурко Анастасії

Зустріч з працівниками поліції в 3-Б класі

Сьогодні в 3-Б класі відбулась зустріч з старшим інспектором сектору реагування патрульної поліції відділення поліції №4 Рівненського районного управління поліції з капітаном поліції Лисуновим Олександром Васильовичем. Діти відрацьовували навички переходу вулиць в темну пору доби з світловідбиваючими браслетами.


Після завершення спілкування Олександр Васильович подарував всім діткам браслети.
Дякуємо за цікаву бесіду працівникам поліції та за подаровані браслети!

Copyright © 2013. Березнівський НВК "ЗОШ І ст. - ДНЗ" Rights Reserved.


Facebook twitter skype youtube